loading...
اینجا همه چی هست
sanaz بازدید : 35 پنجشنبه 07 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7027 


قیمت : 210000 تومان


برند : D-ZINER


خرید پستی ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7027 


قیمت ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7027 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7027


 


ترکیب ساعت دیجیتالی با ساعت عقربه‌ای

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه مدل D-Z7027 یک ساعت زیبا و اسپرتی است که کارایی بالایی دارد و از مقاومت خوبی برخوردار است. برای تهیه و انتخاب ساعت عوامل زیادی وجود دارد که باید دقت کافی در هنکام خرید داشته باشید. بند و بدنه‌ی ساعت از لاستیک و پلاستیک ساخته شده که در کنار وزن نسبتا سبک، مقاومت و دوام زیادی هم دارد. گفتنی است، این مدل تا فشار 3 بار (30 متر) در برابر آب مقاومت دارد، بدین ترتیب تقریبا در تمام موقعیت‌های روزمره نظیر شست‌وشوی دست از نفوذ آب به بدنه جلوگیری می‌کند. وجود کرنوگراف یا زمان‌سنج، آلارم، تاریخ‌شمار، قطب‌نما و چراغ صفحه نمایش از دیگر ویژگی‌های برجسته این ساعت محسوب می‌شوند که می‌توانند برطرف کننده نیاز افراد از یک ساعت مقرون به‌صرفه و مناسب باشد. ترکیب ساعت دیجیتالی با ساعت عقربه‌ای و قابلیت‌های کارآمد مختلف از مشخصه‌های بارز ساعت‌های اسپرت و هیجان‌انگیزهستند که طی این سال‌ها، توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب می‌کند.

دقت در انتخاب یک ساعت اسپرت و جذاب

ظاهر سری DZ7027 دقیقا همان چیزی است که از یک ساعت اسپرت انتظار دارید؛ ساعتی بزرگ، ضخیم، جدی و ترسناک که شبیه به یک تانک است که حتی با نگاه‌کردن به آن، احساس قدرت می‌کنید. مانند سایر اعضای سری D-Z ، بدنه یا به‌اصطلاح Bezel این ساعت، تماما از پلاستیک و استیل ساخته شده است. بدنه‌ی بی‌نهایت خوش‌ساخت این ساعت، در برابر ضربه مقاوم است. ساعت مچی عقربه‌ای مردانه دارای صفحه‌ای گرد و برجسته است که با قفل سگکی ساده باز و بسته می‌شود. این ساعت طلایی مشکی بوده و با اکثر لبا‌س‌های ورزشی قابل ست شدن است. همچنین داخل صفحه ساعت از رنگ مشکی استفاده شده که با عقربه‌های سفید، آبی و ثانیه شماری طرح دار جلوه ی زیبایی به آن بخشیده است.  گفتنی است، جنس بدنه محصول از پلاستیک بوده و دارای بندی لاستیکی، باکیفیت نسبتا بالایی است که با قفل سگکی ساده  باز و بسته می‌شود. این ساعت مردانه قطری برابر 40 میلی متر و ضخامتی معادل 15 میلی متر دارد. این مدل به ‌راحتی با لباس‌های قابل ست شدن است که می‌تواند تکمیل کننده استایل شما باشد. لازم به ذکر است، اگر ترکیب رنگ این ساعت را می‌پسندید و می‌خواهید برای استفاده‌ی روزمره یک دیزاینر به‌صرفه اما کارآمد، فشن و ماندگار انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم این مدل را از دست ندهید. طرح فوق‌العاده جذاب و زیبا، این ساعت را به یکی از مدل‌های همه‌پسند و به عبارتی هدیه‌ای هیجان انگیز برای آقایان جوان و شیک‌پوش تبدیل می‌کند.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


ساعت یکی از اکسسوری‌های پرکاربرد و باارزش برای آقایان و بانوان به شمار می‌آید که نقش مهمی در تکمیل استایل روزمره آن‌ها دارد. ساعت مچی عقربه‌ای مردانه «دیزاینر» (D-ZINER) مدل «ِD-Z7027» ساعتی اسپرت و روزمره است که با داشتن طرحی نسبتا ورزشی می‌تواند موردپسند اکثر افراد قرار گیرد. همان‌طور که می‌دانید برای خرید هر کالا، ابتدا بایستی نیاز خود را مشخص کنید و سپس سراغ خرید محصول مدنظر بروید. برای انتخاب و خرید ساعت نیز باید مواردی همچون بودجه، فرم ظاهری، ویژگی‌ها، کاربرد و دیگر مسائل از قبیل را در نظر داشته باشید. این مدل از ساعت‌ مردانه دیزاینر صفحه‌ای گرد و از جنس پلاستیک دارد که به زیبایی طراحی و تولید شده است. همچنین بند این محصول پلاستیکی بوده و قفل سکگی ساده باز و بسته می‌شود. پس اگر برای استفاده روزمره خود به دنبال ساعتی اسپرت و در حال شیک هستید، مدل D-Z7027 می‌تواند گزنه مناسبی برای شما باشد.


 



تصاویر بیشتر


 



ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7027
ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7027
ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7027


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7027


 


 


خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7027 ارزان , ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7027 با قیمت ارزان , خرید D-ZINER ارزان , D-ZINER با قیمت ارزان , خرید پستی ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7027 ,خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7027, خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7027 با قیمت 210000 ,خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7027 فقط 210000 ,خرید D-ZINER ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7027 ,خرید D-ZINER با قیمت 210000,kharid ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7027, gheymat ساعت مچی عقربه ای مردانه دیزاینر مدل D-Z7027  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو