loading...
اینجا همه چی هست
sanaz بازدید : 241 شنبه 03 اسفند 1398 نظرات (0)

کارگران، بازنشستگان و معلمان توان خرید مسکن ندارند/ آیا کارگران واقعا صاحب‌خانه می‌شوند؟!

کارگران، بازنشستگان و معلمان توان خرید مسکن ندارند/ آیا کارگران واقعا صاحب‌خانه می‌شوند؟!

مهم‌ترین پیش‌‌شرط‌ها برای موفقیت طرح مسکن وزارت کار عبارت است از: جزئیات طرح تشریح و از سامانه‌ی ثبت نام رونمایی شود؛ شرایط تملیک و اقساط و سود وام‌های مسکن با شرایط مالی کارگران تنظیم شود؛ تعاونی‌های مسکن کارگری به شیوه‌ی دموکراتیک و از سمت بدنه بازسازی شده و این تعاونی‌ها در یک ساختار هرمی زیر نظر نمایندگان عالی کارگران، بازی گرفته شوند و در نهایت اینکه، «خانه‌دار کردن کارگران» از حالت یک شوی تبلیغاتی و رسانه‌ای خارج شده و واقعاً الزامات غیرقابل عدولِ ماده ۱۴۹ قانون کار اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «مردم سرپناهی از آنِ خود ندارند!» این جمله، یک واقعیت مسلم است؛ وقتی در نظر بگیریم که بیش از ۶۰ درصد جمعیت کشور مزدبگیران هستند و باز بیش از ۷۰ درصد این جمعیتِ مزدبگیر، کارگران، بازنشستگان و کارمندانِ حداقل‌بگیر هستند، متوجه می‌شویم که با قیمت‌های سرسام‌آور مسکن و تورم شدید این بخش از اقتصاد، تامین مسکنِ شخصی از توان اکثریت مزدبگیر جامعه به خصوص کارگران حداقل‌بگیر به تمامی خارج شده است.

 از نیمه‌های سال ۹۶ تا امروز و بعد از تکانه‌های تورمی شدید، تورم تجمیعی مسکن بیش از ۱۰۰ درصد بوده است؛ تنها در یک سال گذشته، نرخ مسکن بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است. شانزدهم بهمن ماه، محمدعلی ربانی (دبیر انجمن انبوه‌سازان قم) در ارتباط با میزان افزایش قیمت مسکن در یک سال گذشته گفت: طبق گزارش‌ها در دی ماه سال ۹۸ متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۱۳۸.۱ میلیون ریال بود که نسبت به ماه مشابه سال قبل ۴۰.۹ درصد افزایش یافته است.

مختصات بازار مسکن

طبق اطلاعات و داده‌های مراکز رسمی، افزایش قیمت مسکن همچنان ادامه دارد؛ مطابق آمار وزارت راه و شهرسازی در دی‌ماه امسال متوسط قیمت مسکن مناطق ۲۲گانه تهران در مقایسه با آذرماه ۹۸ حدود ۳درصد و معاملات ۱۳.۲درصد افزایش یافته است. 

بر این اساس، در دی‌ماه امسال متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در تهران به ۱۳ میلیون و ۸۸۲ هزار تومان افزایش یافته است. در آذرماه متوسط قیمت مسکن ۱۳ میلیون و ۴۷۷ هزار تومان بود که در اولین ماه زمستان ۳ درصد رشد داشته است.

براساس پیش‌بینی‌های کارشناسان، بازار مسکن در سال آینده، دچار رکود خواهد شد که البته دلیل آن بسیار ساده است: مردم (یعنی همان اکثریت مزدبگیر جامعه) دیگر به هیچ وجه توان خرید مسکن ندارد. حالا فرقی نمی‌کند که این رکود، تورمی باشد و با افزایش قیمت همراه یا یک رکود غیرتورمی را شاهد باشیم که دیگر قیمت‌ها در آن تثبیت شده است. به هر حال، با فرض تثبیت قیمت‌ها، بازهم کارگران، بازنشستگان و معلمان، به هیچ وجه توان خرید مسکن نخواهند داشت.

طرح‌های ناکام دولتی

در چنین شرایطی است که براساس تمام شاخص‌های رسانه‌ای شده می‌توان استنتاج کرد که طرح‌های دولتی برای خانه‌دار شدن مردم، نتایج مثبتی در زمینه‌ی تامین سرپناه برای طبقات فرودست نداشته است و در بهترین حالت به سرنوشت نمونه‌های مشابه مانند «مسکن مهر» دچار شده است.

مسکن مهر

در روزهای ابتدایی بهمن ماه،  محمد اسلامی، وزیر راه، مسکن و شهرسازی، با اشاره به پایان غربالگری مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن، گفته است «۵۸ درصد متقاضیان مسکن ملی که حدود ۱۴۰ هزار نفر بودند، حائز شرایط شناخته شدند.» این یعنی حدود ۱۰۰ هزار نفر از ثبت‌نام‌کنندگان در طرح مسکن ملی، علی‌رغم نیازشان به مسکن، شرایط هشت‌گانه ثبت نام را نداشته‌اند و از این طرح حذف شده‌اند.

ایرج رهبر، رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن، نیز پیشتر گفته بود: «به نظر نمی‌رسد استقبال از این طرح به گونه‌ای باشد که پاسخگوی نیازهای مخاطبان نباشد. مخاطبان این طرح اقشار متوسط به بالای جامعه هستند و هزینه این طرح برای مخاطبان به گونه‌ای نیست که در توان همه افراد باشد و با توجه به شروطی که در این طرح پیش‌بینی شده است، طبیعی است تقاضا برای آن محدود خواهد بود.»

البته از همان ابتدا نیز مشخص بود که «طرح ملی مسکن» و مختصات آن به هیچ وجه مناسب گروه‌های درآمدی پایین نیست؛ کارگری که به زحمت دو میلیون تومان درآمد دارد یا معلمی که دو میلیون و پانصد هزار تومان حقوق می‌گیرد، با هیچ متر و معیاری نمی‌تواند پتانسیل ثبت نام و برخورداری از این طرح را داشته باشد؛ بنا بر اعلام مسئولان معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، در طرح ملی مسکن وام ۷۵ تا ۱۰۰ میلیونی با اقساط ۱.۲ تا ۱.۷ میلیون تومانی به متقاضیان داده می‌شود. فرامرز توفیقی (رئیس کمیته دستمزد کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور) معتقد است؛ کارگری که ۲ میلیون تومان حقوق می‌گیرد و مجبور است تمام هزینه‌های خانوار را با همین ۲ میلیون تومان تامین کند، به هیچ وجه نمی‌تواند ماهی ۱.۲ تا ۱.۷ میلیون تومان قسط مسکن بپردازد؛ در واقع مسئولان در طراحی و مختصات‌بندی این طرح، به توانمندی‌های جامعه‌ی هدف هیچ توجهی نداشته‌اند.

قابلیت‌های ماده ۱۴۹ قانون کار

بنابراین طرح ملی مسکن، کارگران را خانه‌دار نخواهد کرد؛ تنها راهکاری که باقی می‌ماند، استفاده از ظرفیت‌های ماده ۱۴۹ قانون کار است که در آن تامین مسکن را با مشارکت تعاونی‌های کارگری، برعهده دولت و کارفرمایان گذاشته است؛ در این ماده قانونی، وظیفه‌ی دولت، تامین زمین و تسهیلات است و مسئولیت کارفرمایان این است که یا در ساخت مسکن با تعاونی‌های کارگری همکاری کنند یا خود اقدام به ساختن خانه‌های سازمانی نمایند؛ منتها باید گفت ماده ۱۴۹ قانون کار از زمان تصویب در سال ۶۹ تا همین امروز، اجرایی نشده است.

این ماده قانونی براساس تبصره دوی خود، یک آیین‌نامه جهت مشخص کردن نحوه تعامل دولت، کارگران و کارفرمایان لازم دارد که این آیین‌نامه بعد از سی سال، تازه در پاییز امسال در یکی از جلسات شورای عالی کار تدوین و برای تصویب نهایی و ابلاغ به هیات دولت ارسال شد؛ باید در نظر بگیریم که آیین‌نامه تبصره یک ماده هفت قانون کار (مربوط به موضوع امنیت شغلی کارگران و تعیین حداکثر زمان برای قراردادهای موقت کار) علیرغم اینکه یک سال از تدوین و ارسالِ آن به هیات دولت گذشته، هنوز تصویب و ابلاغ نشده است و این نگرانی وجود دارد که آیین‌نامه‌ی مسکن نیز به سرنوشتِ آیین‌نامه‌ی امنیت شغلی دچار شود و ماه‌های متوالی بلکه سال‌ها در زونکن‌های هیات دولت خاک بخورد!

با این حال، وزارت کار در رسانه‌ها اعلام کرده است که براساس ظرفیت‌های این آیین‌نامه و الزامات ماده ۱۴۹ قانون کار، ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکن کارگری را کلید زده است؛ محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اول دی ماه، در مراسم «امضای تفاهم نامه همکاری در حوزه مسکن بین وزارت راه و شهرسازی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» گفت: ظرفیت‌های قانونی زیادی برای تأمین مسکن جامعه کارگری کشور وجود دارد؛ به طوری که بر اساس ماده ١٤٩ قانون کار، تکالیفی برای تأمین مسکن برعهده جامعه کارفرمایی و دولت در تبصره‌های یک و دو این ماده پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه ظرفیت همکاری و همدلی بین تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و دستگاه‌های اجرایی را فراهم می‌کند، ادامه داد: برای تأمین مالی اجرای پروژه‌های مسکن برای کارگران و بازنشستگان، از ظرفیت بانک عامل حوزه مسکن با همکاری وزارت راه و شهرسازی و همچنین از ظرفیت‌های سایر بانک‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده می‌کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: صندوق‌های تأمین اجتماعی و بازنشستگی کشوری در تأمین مالی این پروژه‌ها مشارکت دارند؛ ضمن اینکه وزارت راه و شهرسازی نیز در این پروژه با تامین زمین رایگان مجموعه ما را همراهی خواهد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: در قالب تفاهم‌نامه امروز، اجرای ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای جامعه کارگری، بازنشستگی و مستمری‌بگیر کشور هدفگذاری شده است؛ همانطور که اعلام شد، علاوه بر این، از ظرفیت شرکت شهرک‌های صنعتی نیز برای تأمین مسکن کارگران با به‌کارگیری ظرفیت کارفرمایان شهرک‌های صنعتی استفاده خواهد شد.

پانزدهم بهمن ماه نیز معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدون ذکر هیچ نوع جزئیاتی فقط اعلام کرد:  با همکاری دو وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی، مراحل ساخت ۲۰۰ هزار مسکن کارگری آغاز شده است.

شرایط موفقیت!

اما با این وجود مشخص نیست، این ۲۰۰ هزار واحد در کدام منطقه از کشور قرار دارد؛ چرا زمینه‌های ثبت‌نام کارگران در این طرح فراهم نشده است؛ چرا از سامانه‌ی ثبت‌نامی که قرار بوده طراحی شود، هیچ خبری نیست و از آن مهم‌تر، شرایط برخورداری از این ۲۰۰ هزار واحد چیست؟

به گفته‌ی فرامرز توفیقی، مهم‌ترین ضرورت برای موفقیت در به ثمر رسیدن ظرفیت‌های ماده ۱۴۹ قانون کار، فراهم آوردن امکان مشارکت کارگران و نمایندگان آنها از طریق تعاونی‌های دموکراتیک و اصلاح شده کارگری است.

اما حالا مشخص نیست جایگاه تعاونی‌های مسکن کارگری در این طرح ۲۰۰ هزار واحدی کجاست؛ آیا قرار است تعاونی‌های مسکن موجود به شیوه‌ای دموکراتیک، هرمی و مشارکتی اصلاح شوند و در به ثمر رساندن طرح مشارکت کنند یا این طرح هم مانند طرح ملی مسکن، یک طرح دولت‌ساخته و از بالا هدایت شده است که در نهایت سرنوشتی بهتر از سرنوشت مسکن مهر پیدا نخواهد کرد؟!

موضوع مهم دیگر،  شرایط تملیک واحدهاست؛ در طرح ملی مسکن، اقساط وامِ ۱.۲ تا ۱.۷ میلیون تومانی، مانع اصلی برای مشارکت کارگران و کم‌درآمدها بود؛ حداقل‌بگیران از آنجایی که توان پرداخت اقساط وام را نداشتند، نتواستند ثبت‌نام کنند؛ مساله اینجاست که در طرح ۲۰۰ هزار واحدی وزارت کار، اگر  به راستی هدف، خانه‌دار کردن مستحق‌ترین گروه‌های کارگری است، بایستی شرایط تملیک، عینی‌سازی شده و با توانمندی‌های مالی کارگرانِ حداقل‌بگیر تطبیق داده شود؛ در غیر این صورت، این طرح نیز محملی خواهد شد برای سودجویی سازندگان و رانت‌خواری نزدیکان به بلوک‌های قدرت.

در نتیجه، مهم‌ترین پیش‌شرط‌ها اینهاست: جزئیات طرح تشریح و از سامانه‌ی ثبت نام رونمایی شود؛ شرایط تملیک و اقساط و سود وام‌های مسکن با شرایط مالی کارگران تنظیم شود؛ تعاونی‌های مسکن کارگری به شیوه‌ی دموکراتیک و از سمت بدنه بازسازی شده و این تعاونی‌ها در یک ساختار هرمی زیر نظر نمایندگان عالی کارگران، بازی گرفته شوند و در نهایت اینکه، «خانه‌دار کردن کارگران» از حالت یک شوی تبلیغاتی و رسانه‌ای خارج شده و واقعاً الزامات غیرقابل عدولِ ماده ۱۴۹ قانون کار اجرایی شود. یادمان نرود که علاوه بر ماده ۱۴۹ قانون کار، قانون اساسی اصلی به نام اصل ۳۱ دارد که در آن نیز، خانه‌دار کردن مردم با اولویت روستانشینان و کارگران، برعهده‌ی دولت گذاشته شده است!

sanaz بازدید : 48 شنبه 23 فروردین 1399 نظرات (1)
sanaz بازدید : 48 جمعه 22 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید تی شرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 297-1 


قیمت : 59000 تومان


برند : Buynet


خرید پستی تی شرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 297-1 


قیمت تی شرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 297-1 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



تی شرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 297-1


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



تی شرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 297-1
تی شرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 297-1
تی شرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 297-1


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید تی شرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 297-1 ارزان , تی شرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 297-1 با قیمت ارزان , خرید Buynet ارزان , Buynet با قیمت ارزان , خرید پستی تی شرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 297-1 ,خرید اینترنتی تی شرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 297-1, خرید تی شرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 297-1 با قیمت 59000 ,خرید تی شرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 297-1 فقط 59000 ,خرید Buynet تی شرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 297-1 ,خرید Buynet با قیمت 59000,kharid تی شرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 297-1, gheymat تی شرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 297-1  

sanaz بازدید : 46 جمعه 22 فروردین 1399 نظرات (0)
sanaz بازدید : 66 جمعه 22 فروردین 1399 نظرات (0)
sanaz بازدید : 65 جمعه 22 فروردین 1399 نظرات (0)
sanaz بازدید : 61 جمعه 22 فروردین 1399 نظرات (0)
sanaz بازدید : 49 جمعه 22 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید زیر پوش مردانه رکابی ساروک مدل V کد071 


قیمت : 44950 تومان


برند : ساروک


خرید پستی زیر پوش مردانه رکابی ساروک مدل V کد071 


قیمت زیر پوش مردانه رکابی ساروک مدل V کد071 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.




 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید زیر پوش مردانه رکابی ساروک مدل V کد071 ارزان , زیر پوش مردانه رکابی ساروک مدل V کد071 با قیمت ارزان , خرید ساروک ارزان , ساروک با قیمت ارزان , خرید پستی زیر پوش مردانه رکابی ساروک مدل V کد071 ,خرید اینترنتی زیر پوش مردانه رکابی ساروک مدل V کد071, خرید زیر پوش مردانه رکابی ساروک مدل V کد071 با قیمت 44950 ,خرید زیر پوش مردانه رکابی ساروک مدل V کد071 فقط 44950 ,خرید ساروک زیر پوش مردانه رکابی ساروک مدل V کد071 ,خرید ساروک با قیمت 44950,kharid زیر پوش مردانه رکابی ساروک مدل V کد071, gheymat زیر پوش مردانه رکابی ساروک مدل V کد071  

sanaz بازدید : 48 پنجشنبه 21 فروردین 1399 نظرات (0)
sanaz بازدید : 61 پنجشنبه 21 فروردین 1399 نظرات (0)
sanaz بازدید : 21 پنجشنبه 21 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید پیراهن مردانه سیاوود مدل 62824 کد Y0043 


قیمت : 119000 تومان


برند : سیاوود


خرید پستی پیراهن مردانه سیاوود مدل 62824 کد Y0043 


قیمت پیراهن مردانه سیاوود مدل 62824 کد Y0043 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



پیراهن مردانه سیاوود مدل 62824 کد Y0043


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



پیراهن مردانه سیاوود مدل 62824 کد Y0043
پیراهن مردانه سیاوود مدل 62824 کد Y0043
پیراهن مردانه سیاوود مدل 62824 کد Y0043


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید پیراهن مردانه سیاوود مدل 62824 کد Y0043 ارزان , پیراهن مردانه سیاوود مدل 62824 کد Y0043 با قیمت ارزان , خرید سیاوود ارزان , سیاوود با قیمت ارزان , خرید پستی پیراهن مردانه سیاوود مدل 62824 کد Y0043 ,خرید اینترنتی پیراهن مردانه سیاوود مدل 62824 کد Y0043, خرید پیراهن مردانه سیاوود مدل 62824 کد Y0043 با قیمت 119000 ,خرید پیراهن مردانه سیاوود مدل 62824 کد Y0043 فقط 119000 ,خرید سیاوود پیراهن مردانه سیاوود مدل 62824 کد Y0043 ,خرید سیاوود با قیمت 119000,kharid پیراهن مردانه سیاوود مدل 62824 کد Y0043, gheymat پیراهن مردانه سیاوود مدل 62824 کد Y0043  

sanaz بازدید : 30 پنجشنبه 21 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید تیشرت مردانه به رسم طرح هری پاتر کد3311 


قیمت : 38000 تومان


برند : به رسم


خرید پستی تیشرت مردانه به رسم طرح هری پاتر کد3311 


قیمت تیشرت مردانه به رسم طرح هری پاتر کد3311 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



تیشرت مردانه به رسم طرح هری پاتر کد3311


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



تیشرت مردانه به رسم طرح هری پاتر کد3311
تیشرت مردانه به رسم طرح هری پاتر کد3311



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید تیشرت مردانه به رسم طرح هری پاتر کد3311 ارزان , تیشرت مردانه به رسم طرح هری پاتر کد3311 با قیمت ارزان , خرید به رسم ارزان , به رسم با قیمت ارزان , خرید پستی تیشرت مردانه به رسم طرح هری پاتر کد3311 ,خرید اینترنتی تیشرت مردانه به رسم طرح هری پاتر کد3311, خرید تیشرت مردانه به رسم طرح هری پاتر کد3311 با قیمت 38000 ,خرید تیشرت مردانه به رسم طرح هری پاتر کد3311 فقط 38000 ,خرید به رسم تیشرت مردانه به رسم طرح هری پاتر کد3311 ,خرید به رسم با قیمت 38000,kharid تیشرت مردانه به رسم طرح هری پاتر کد3311, gheymat تیشرت مردانه به رسم طرح هری پاتر کد3311  

sanaz بازدید : 29 پنجشنبه 21 فروردین 1399 نظرات (0)
sanaz بازدید : 31 پنجشنبه 21 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل K11-100 


قیمت : 249000 تومان


برند : متفرقه


خرید پستی ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل K11-100 


قیمت ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل K11-100 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل K11-100


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل K11-100
ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل K11-100
ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل K11-100


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل K11-100
ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل K11-100
ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل K11-100


 


 


خرید ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل K11-100 ارزان , ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل K11-100 با قیمت ارزان , خرید متفرقه ارزان , متفرقه با قیمت ارزان , خرید پستی ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل K11-100 ,خرید اینترنتی ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل K11-100, خرید ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل K11-100 با قیمت 249000 ,خرید ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل K11-100 فقط 249000 ,خرید متفرقه ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل K11-100 ,خرید متفرقه با قیمت 249000,kharid ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل K11-100, gheymat ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه مدل K11-100  

sanaz بازدید : 38 پنجشنبه 21 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید ست بلوز و شلوار مردانه ساروک مدل C رنگ ملانژ زغالی 


قیمت : 108000 تومان


برند : ساروک


خرید پستی ست بلوز و شلوار مردانه ساروک مدل C رنگ ملانژ زغالی 


قیمت ست بلوز و شلوار مردانه ساروک مدل C رنگ ملانژ زغالی 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.




 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید ست بلوز و شلوار مردانه ساروک مدل C رنگ ملانژ زغالی ارزان , ست بلوز و شلوار مردانه ساروک مدل C رنگ ملانژ زغالی با قیمت ارزان , خرید ساروک ارزان , ساروک با قیمت ارزان , خرید پستی ست بلوز و شلوار مردانه ساروک مدل C رنگ ملانژ زغالی ,خرید اینترنتی ست بلوز و شلوار مردانه ساروک مدل C رنگ ملانژ زغالی, خرید ست بلوز و شلوار مردانه ساروک مدل C رنگ ملانژ زغالی با قیمت 108000 ,خرید ست بلوز و شلوار مردانه ساروک مدل C رنگ ملانژ زغالی فقط 108000 ,خرید ساروک ست بلوز و شلوار مردانه ساروک مدل C رنگ ملانژ زغالی ,خرید ساروک با قیمت 108000,kharid ست بلوز و شلوار مردانه ساروک مدل C رنگ ملانژ زغالی, gheymat ست بلوز و شلوار مردانه ساروک مدل C رنگ ملانژ زغالی  

sanaz بازدید : 21 چهارشنبه 20 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید ست تیشرت و شلوار ورزشی مردانه پاتیلوک طرح ایتالیا کد 400070 


قیمت : 220000 تومان


برند : پاتیلوک


خرید پستی ست تیشرت و شلوار ورزشی مردانه پاتیلوک طرح ایتالیا کد 400070 


قیمت ست تیشرت و شلوار ورزشی مردانه پاتیلوک طرح ایتالیا کد 400070 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ست تیشرت و شلوار ورزشی مردانه پاتیلوک طرح ایتالیا کد 400070


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



ست تیشرت و شلوار ورزشی مردانه پاتیلوک طرح ایتالیا کد 400070
ست تیشرت و شلوار ورزشی مردانه پاتیلوک طرح ایتالیا کد 400070
ست تیشرت و شلوار ورزشی مردانه پاتیلوک طرح ایتالیا کد 400070


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ست تیشرت و شلوار ورزشی مردانه پاتیلوک طرح ایتالیا کد 400070
ست تیشرت و شلوار ورزشی مردانه پاتیلوک طرح ایتالیا کد 400070
ست تیشرت و شلوار ورزشی مردانه پاتیلوک طرح ایتالیا کد 400070


 


 


خرید ست تیشرت و شلوار ورزشی مردانه پاتیلوک طرح ایتالیا کد 400070 ارزان , ست تیشرت و شلوار ورزشی مردانه پاتیلوک طرح ایتالیا کد 400070 با قیمت ارزان , خرید پاتیلوک ارزان , پاتیلوک با قیمت ارزان , خرید پستی ست تیشرت و شلوار ورزشی مردانه پاتیلوک طرح ایتالیا کد 400070 ,خرید اینترنتی ست تیشرت و شلوار ورزشی مردانه پاتیلوک طرح ایتالیا کد 400070, خرید ست تیشرت و شلوار ورزشی مردانه پاتیلوک طرح ایتالیا کد 400070 با قیمت 220000 ,خرید ست تیشرت و شلوار ورزشی مردانه پاتیلوک طرح ایتالیا کد 400070 فقط 220000 ,خرید پاتیلوک ست تیشرت و شلوار ورزشی مردانه پاتیلوک طرح ایتالیا کد 400070 ,خرید پاتیلوک با قیمت 220000,kharid ست تیشرت و شلوار ورزشی مردانه پاتیلوک طرح ایتالیا کد 400070, gheymat ست تیشرت و شلوار ورزشی مردانه پاتیلوک طرح ایتالیا کد 400070  

sanaz بازدید : 46 چهارشنبه 20 فروردین 1399 نظرات (0)
sanaz بازدید : 41 چهارشنبه 20 فروردین 1399 نظرات (0)
sanaz بازدید : 43 سه شنبه 19 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید پولوشرت مردانه آر ان اس مدل 2131001-59 


قیمت : 109000 تومان


برند : آر اِن اِس


خرید پستی پولوشرت مردانه آر ان اس مدل 2131001-59 


قیمت پولوشرت مردانه آر ان اس مدل 2131001-59 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



پولوشرت مردانه آر ان اس مدل 2131001-59


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



پولوشرت مردانه آر ان اس مدل 2131001-59
پولوشرت مردانه آر ان اس مدل 2131001-59
پولوشرت مردانه آر ان اس مدل 2131001-59


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید پولوشرت مردانه آر ان اس مدل 2131001-59 ارزان , پولوشرت مردانه آر ان اس مدل 2131001-59 با قیمت ارزان , خرید آر اِن اِس ارزان , آر اِن اِس با قیمت ارزان , خرید پستی پولوشرت مردانه آر ان اس مدل 2131001-59 ,خرید اینترنتی پولوشرت مردانه آر ان اس مدل 2131001-59, خرید پولوشرت مردانه آر ان اس مدل 2131001-59 با قیمت 109000 ,خرید پولوشرت مردانه آر ان اس مدل 2131001-59 فقط 109000 ,خرید آر اِن اِس پولوشرت مردانه آر ان اس مدل 2131001-59 ,خرید آر اِن اِس با قیمت 109000,kharid پولوشرت مردانه آر ان اس مدل 2131001-59, gheymat پولوشرت مردانه آر ان اس مدل 2131001-59  

sanaz بازدید : 33 سه شنبه 19 فروردین 1399 نظرات (0)
sanaz بازدید : 37 سه شنبه 19 فروردین 1399 نظرات (0)
sanaz بازدید : 28 سه شنبه 19 فروردین 1399 نظرات (0)
sanaz بازدید : 26 سه شنبه 19 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید تیشرت آستین بلند مردانه پاتیلوک طرح رئال مادرید مدل 330542 


قیمت : 74800 تومان


برند : پاتیلوک


خرید پستی تیشرت آستین بلند مردانه پاتیلوک طرح رئال مادرید مدل 330542 


قیمت تیشرت آستین بلند مردانه پاتیلوک طرح رئال مادرید مدل 330542 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



تیشرت آستین بلند مردانه پاتیلوک طرح رئال مادرید مدل 330542


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



تیشرت آستین بلند مردانه پاتیلوک طرح رئال مادرید مدل 330542
تیشرت آستین بلند مردانه پاتیلوک طرح رئال مادرید مدل 330542
تیشرت آستین بلند مردانه پاتیلوک طرح رئال مادرید مدل 330542


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید تیشرت آستین بلند مردانه پاتیلوک طرح رئال مادرید مدل 330542 ارزان , تیشرت آستین بلند مردانه پاتیلوک طرح رئال مادرید مدل 330542 با قیمت ارزان , خرید پاتیلوک ارزان , پاتیلوک با قیمت ارزان , خرید پستی تیشرت آستین بلند مردانه پاتیلوک طرح رئال مادرید مدل 330542 ,خرید اینترنتی تیشرت آستین بلند مردانه پاتیلوک طرح رئال مادرید مدل 330542, خرید تیشرت آستین بلند مردانه پاتیلوک طرح رئال مادرید مدل 330542 با قیمت 74800 ,خرید تیشرت آستین بلند مردانه پاتیلوک طرح رئال مادرید مدل 330542 فقط 74800 ,خرید پاتیلوک تیشرت آستین بلند مردانه پاتیلوک طرح رئال مادرید مدل 330542 ,خرید پاتیلوک با قیمت 74800,kharid تیشرت آستین بلند مردانه پاتیلوک طرح رئال مادرید مدل 330542, gheymat تیشرت آستین بلند مردانه پاتیلوک طرح رئال مادرید مدل 330542  

sanaz بازدید : 29 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)
sanaz بازدید : 25 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید پولوشرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 370-6 


قیمت : 69000 تومان


برند : بای نت


خرید پستی پولوشرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 370-6 


قیمت پولوشرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 370-6 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



پولوشرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 370-6


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



پولوشرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 370-6
پولوشرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 370-6
پولوشرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 370-6


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید پولوشرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 370-6 ارزان , پولوشرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 370-6 با قیمت ارزان , خرید بای نت ارزان , بای نت با قیمت ارزان , خرید پستی پولوشرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 370-6 ,خرید اینترنتی پولوشرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 370-6, خرید پولوشرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 370-6 با قیمت 69000 ,خرید پولوشرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 370-6 فقط 69000 ,خرید بای نت پولوشرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 370-6 ,خرید بای نت با قیمت 69000,kharid پولوشرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 370-6, gheymat پولوشرت آستین کوتاه مردانه بای نت کد 370-6  

sanaz بازدید : 34 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)
sanaz بازدید : 29 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید پیراهن نخی آستین بلند مردانه - مانگو 


قیمت : 792000 تومان


برند : Mango


خرید پستی پیراهن نخی آستین بلند مردانه - مانگو 


قیمت پیراهن نخی آستین بلند مردانه - مانگو 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



پیراهن نخی آستین بلند مردانه - مانگو


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



پیراهن نخی آستین بلند مردانه - مانگو
پیراهن نخی آستین بلند مردانه - مانگو
پیراهن نخی آستین بلند مردانه - مانگو


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



پیراهن نخی آستین بلند مردانه - مانگو
پیراهن نخی آستین بلند مردانه - مانگو


 


 


خرید پیراهن نخی آستین بلند مردانه - مانگو ارزان , پیراهن نخی آستین بلند مردانه - مانگو با قیمت ارزان , خرید Mango ارزان , Mango با قیمت ارزان , خرید پستی پیراهن نخی آستین بلند مردانه - مانگو ,خرید اینترنتی پیراهن نخی آستین بلند مردانه - مانگو, خرید پیراهن نخی آستین بلند مردانه - مانگو با قیمت 792000 ,خرید پیراهن نخی آستین بلند مردانه - مانگو فقط 792000 ,خرید Mango پیراهن نخی آستین بلند مردانه - مانگو ,خرید Mango با قیمت 792000,kharid پیراهن نخی آستین بلند مردانه - مانگو, gheymat پیراهن نخی آستین بلند مردانه - مانگو  

sanaz بازدید : 34 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید شلوار کوهنوردی مردانه 5.11 ایتم کد 2 رنگ سرمه ای 


قیمت : 680000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی شلوار کوهنوردی مردانه 5.11 ایتم کد 2 رنگ سرمه ای 


قیمت شلوار کوهنوردی مردانه 5.11 ایتم کد 2 رنگ سرمه ای 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



شلوار کوهنوردی مردانه 5.11 ایتم کد 2 رنگ سرمه ای


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



شلوار کوهنوردی مردانه 5.11 ایتم کد 2 رنگ سرمه ای
شلوار کوهنوردی مردانه 5.11 ایتم کد 2 رنگ سرمه ای
شلوار کوهنوردی مردانه 5.11 ایتم کد 2 رنگ سرمه ای


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



شلوار کوهنوردی مردانه 5.11 ایتم کد 2 رنگ سرمه ای
شلوار کوهنوردی مردانه 5.11 ایتم کد 2 رنگ سرمه ای


 


 


خرید شلوار کوهنوردی مردانه 5.11 ایتم کد 2 رنگ سرمه ای ارزان , شلوار کوهنوردی مردانه 5.11 ایتم کد 2 رنگ سرمه ای با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی شلوار کوهنوردی مردانه 5.11 ایتم کد 2 رنگ سرمه ای ,خرید اینترنتی شلوار کوهنوردی مردانه 5.11 ایتم کد 2 رنگ سرمه ای, خرید شلوار کوهنوردی مردانه 5.11 ایتم کد 2 رنگ سرمه ای با قیمت 680000 ,خرید شلوار کوهنوردی مردانه 5.11 ایتم کد 2 رنگ سرمه ای فقط 680000 ,خرید Miscellaneous شلوار کوهنوردی مردانه 5.11 ایتم کد 2 رنگ سرمه ای ,خرید Miscellaneous با قیمت 680000,kharid شلوار کوهنوردی مردانه 5.11 ایتم کد 2 رنگ سرمه ای, gheymat شلوار کوهنوردی مردانه 5.11 ایتم کد 2 رنگ سرمه ای  

sanaz بازدید : 32 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید تیشرت آستین بلند مردانه مدل owl کد A32 


قیمت : 29700 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی تیشرت آستین بلند مردانه مدل owl کد A32 


قیمت تیشرت آستین بلند مردانه مدل owl کد A32 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



تیشرت آستین بلند مردانه مدل owl کد A32


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



تیشرت آستین بلند مردانه مدل owl کد A32




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید تیشرت آستین بلند مردانه مدل owl کد A32 ارزان , تیشرت آستین بلند مردانه مدل owl کد A32 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی تیشرت آستین بلند مردانه مدل owl کد A32 ,خرید اینترنتی تیشرت آستین بلند مردانه مدل owl کد A32, خرید تیشرت آستین بلند مردانه مدل owl کد A32 با قیمت 29700 ,خرید تیشرت آستین بلند مردانه مدل owl کد A32 فقط 29700 ,خرید Miscellaneous تیشرت آستین بلند مردانه مدل owl کد A32 ,خرید Miscellaneous با قیمت 29700,kharid تیشرت آستین بلند مردانه مدل owl کد A32, gheymat تیشرت آستین بلند مردانه مدل owl کد A32  

sanaz بازدید : 29 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)
sanaz بازدید : 25 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه کد 3109-201 


قیمت : 164500 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه کد 3109-201 


قیمت ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه کد 3109-201 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه کد 3109-201


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه کد 3109-201
ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه کد 3109-201
ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه کد 3109-201


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه کد 3109-201
ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه کد 3109-201
ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه کد 3109-201


 


 


خرید ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه کد 3109-201 ارزان , ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه کد 3109-201 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه کد 3109-201 ,خرید اینترنتی ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه کد 3109-201, خرید ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه کد 3109-201 با قیمت 164500 ,خرید ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه کد 3109-201 فقط 164500 ,خرید Miscellaneous ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه کد 3109-201 ,خرید Miscellaneous با قیمت 164500,kharid ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه کد 3109-201, gheymat ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه کد 3109-201  

sanaz بازدید : 34 یکشنبه 17 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید تیشرت آستین کوتاه مردانه دی سی کد DC-1BWH رنگ سفید 


قیمت : 40000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی تیشرت آستین کوتاه مردانه دی سی کد DC-1BWH رنگ سفید 


قیمت تیشرت آستین کوتاه مردانه دی سی کد DC-1BWH رنگ سفید 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



تیشرت آستین کوتاه مردانه دی سی کد DC-1BWH رنگ سفید


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


طراحان "فروشگاه دی سی" برای شما ایده‌های خلاقانه و خاصی را آماده کرده‌اند تا بتوانید متفاوت بپوشید و یا تیشرتی با چاپ طرح دلخواه‌تان، بعنوان یک هدیه خاص و زیبا، برای عزیزانتان تهیه کنید. تی شرت های فوق با بکارگیری پارچه‌های پنبه‌ای درجه یک (الیاف طبیعی Cotton) تولید شده و چون جریان هوا به آسانی از آن عبور می‌نماید، یکی از پرطرفدارترین محصولات است.
سایزبندی ، رنگ و الگوی تیشرت‌ها مطابق با استانداردهای بین المللی در نظر گرفته شده‌اند. لطفا جهت مشاهده مشخصات و رنگ دقیق پارچه و جدول سایزبندی، به آلبوم عکس‌ها مراجعه نمایید.


 



تصاویر بیشتر


 



تیشرت آستین کوتاه مردانه دی سی کد DC-1BWH رنگ سفید
تیشرت آستین کوتاه مردانه دی سی کد DC-1BWH رنگ سفید
تیشرت آستین کوتاه مردانه دی سی کد DC-1BWH رنگ سفید


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



تیشرت آستین کوتاه مردانه دی سی کد DC-1BWH رنگ سفید


 


 


خرید تیشرت آستین کوتاه مردانه دی سی کد DC-1BWH رنگ سفید ارزان , تیشرت آستین کوتاه مردانه دی سی کد DC-1BWH رنگ سفید با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی تیشرت آستین کوتاه مردانه دی سی کد DC-1BWH رنگ سفید ,خرید اینترنتی تیشرت آستین کوتاه مردانه دی سی کد DC-1BWH رنگ سفید, خرید تیشرت آستین کوتاه مردانه دی سی کد DC-1BWH رنگ سفید با قیمت 40000 ,خرید تیشرت آستین کوتاه مردانه دی سی کد DC-1BWH رنگ سفید فقط 40000 ,خرید Miscellaneous تیشرت آستین کوتاه مردانه دی سی کد DC-1BWH رنگ سفید ,خرید Miscellaneous با قیمت 40000,kharid تیشرت آستین کوتاه مردانه دی سی کد DC-1BWH رنگ سفید, gheymat تیشرت آستین کوتاه مردانه دی سی کد DC-1BWH رنگ سفید  

sanaz بازدید : 35 یکشنبه 17 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید پیراهن مردانه الیاف طبیعی چترفیروزه مدل چهارگره خردلی کد 9 


قیمت : 61000 تومان


برند : chatrephiroozeh


خرید پستی پیراهن مردانه الیاف طبیعی چترفیروزه مدل چهارگره خردلی کد 9 


قیمت پیراهن مردانه الیاف طبیعی چترفیروزه مدل چهارگره خردلی کد 9 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



پیراهن مردانه الیاف طبیعی چترفیروزه مدل چهارگره خردلی کد 9


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



پیراهن مردانه الیاف طبیعی چترفیروزه مدل چهارگره خردلی کد 9




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید پیراهن مردانه الیاف طبیعی چترفیروزه مدل چهارگره خردلی کد 9 ارزان , پیراهن مردانه الیاف طبیعی چترفیروزه مدل چهارگره خردلی کد 9 با قیمت ارزان , خرید chatrephiroozeh ارزان , chatrephiroozeh با قیمت ارزان , خرید پستی پیراهن مردانه الیاف طبیعی چترفیروزه مدل چهارگره خردلی کد 9 ,خرید اینترنتی پیراهن مردانه الیاف طبیعی چترفیروزه مدل چهارگره خردلی کد 9, خرید پیراهن مردانه الیاف طبیعی چترفیروزه مدل چهارگره خردلی کد 9 با قیمت 61000 ,خرید پیراهن مردانه الیاف طبیعی چترفیروزه مدل چهارگره خردلی کد 9 فقط 61000 ,خرید chatrephiroozeh پیراهن مردانه الیاف طبیعی چترفیروزه مدل چهارگره خردلی کد 9 ,خرید chatrephiroozeh با قیمت 61000,kharid پیراهن مردانه الیاف طبیعی چترفیروزه مدل چهارگره خردلی کد 9, gheymat پیراهن مردانه الیاف طبیعی چترفیروزه مدل چهارگره خردلی کد 9  

sanaz بازدید : 19 یکشنبه 17 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید بادگیر کوهنوردی انیسه کد 001 


قیمت : 185000 تومان


برند : oniseh


خرید پستی بادگیر کوهنوردی انیسه کد 001 


قیمت بادگیر کوهنوردی انیسه کد 001 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



بادگیر کوهنوردی انیسه کد 001


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


با خرید بادگیر مردانه انیسه، یک بادگیر کم حجم و بسیار سبک خواهید داشت، که آنقدر جای کمی در کوله و کیف شما اشغال می‌کند که می‌تواند همیشه همراه شما باشد و در فصل بهار و پاییز شما را از باران‌های فصلی و باد محافظت کند. بارانی کوهنوردی انیسه با مقاومت بسیار بالا در برابر آب و رطوبت، از نفوذ آب به داخل بادگیر و خیس شدن لباس‌ها جلوگیری می‌کند. این بادگیر را می‌توانید به راحتی در کیسه کوچک همراهش بسته بندی کنید و در جیب کوله پشتی خود قرار دهید. بادگیر از جمله البسه‌ای است که بهتر است در تمامی برنامه‌های کوهنوردی و طبیعت گردی همراه شما باشد، زیرا احتمال بارش در طبیعت همیشه وجود دارد و خیس شدن تجهیزات، لباس و بدن می‌تواند شما را اذیت کند.

پارچه بادگیر از جنس آکسفورد صد در صد ضد آب با پوشش آلومینیوم است که جلوه‌ای نقره گونه دارد. بر روی سینه برشی افقی برای جلوگیری از تعریق زیاد بدن تعبیه شده است. با خرید پانچو کوهنوردی محصولی بسیار سبک و کم جا خواهید داشت که در کیف بسته بندی خود جمع می‌شود و همراه همیشگی شما در تمامی برنامه های اوت دور خواهد بود.


 



تصاویر بیشتر


 



بادگیر کوهنوردی انیسه کد 001
بادگیر کوهنوردی انیسه کد 001
بادگیر کوهنوردی انیسه کد 001


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید بادگیر کوهنوردی انیسه کد 001 ارزان , بادگیر کوهنوردی انیسه کد 001 با قیمت ارزان , خرید oniseh ارزان , oniseh با قیمت ارزان , خرید پستی بادگیر کوهنوردی انیسه کد 001 ,خرید اینترنتی بادگیر کوهنوردی انیسه کد 001, خرید بادگیر کوهنوردی انیسه کد 001 با قیمت 185000 ,خرید بادگیر کوهنوردی انیسه کد 001 فقط 185000 ,خرید oniseh بادگیر کوهنوردی انیسه کد 001 ,خرید oniseh با قیمت 185000,kharid بادگیر کوهنوردی انیسه کد 001, gheymat بادگیر کوهنوردی انیسه کد 001  

sanaz بازدید : 23 یکشنبه 17 فروردین 1399 نظرات (0)
sanaz بازدید : 23 یکشنبه 17 فروردین 1399 نظرات (0)
sanaz بازدید : 26 یکشنبه 17 فروردین 1399 نظرات (0)
sanaz بازدید : 20 یکشنبه 17 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید شورت مردانه آریان نخ باف کد 1323 بسته سه عددی 


قیمت : 61000 تومان


برند : arian nakh baf


خرید پستی شورت مردانه آریان نخ باف کد 1323 بسته سه عددی 


قیمت شورت مردانه آریان نخ باف کد 1323 بسته سه عددی 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



شورت مردانه آریان نخ باف کد 1323  بسته سه عددی


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید شورت مردانه آریان نخ باف کد 1323 بسته سه عددی ارزان , شورت مردانه آریان نخ باف کد 1323 بسته سه عددی با قیمت ارزان , خرید arian nakh baf ارزان , arian nakh baf با قیمت ارزان , خرید پستی شورت مردانه آریان نخ باف کد 1323 بسته سه عددی ,خرید اینترنتی شورت مردانه آریان نخ باف کد 1323 بسته سه عددی, خرید شورت مردانه آریان نخ باف کد 1323 بسته سه عددی با قیمت 61000 ,خرید شورت مردانه آریان نخ باف کد 1323 بسته سه عددی فقط 61000 ,خرید arian nakh baf شورت مردانه آریان نخ باف کد 1323 بسته سه عددی ,خرید arian nakh baf با قیمت 61000,kharid شورت مردانه آریان نخ باف کد 1323 بسته سه عددی, gheymat شورت مردانه آریان نخ باف کد 1323 بسته سه عددی  

sanaz بازدید : 47 یکشنبه 17 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید ست تیشرت و شلوارک ورزشی مردانه طرح رئال مادرید کد 2019.20 رنگ سورمه ای 


قیمت : 68000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی ست تیشرت و شلوارک ورزشی مردانه طرح رئال مادرید کد 2019.20 رنگ سورمه ای 


قیمت ست تیشرت و شلوارک ورزشی مردانه طرح رئال مادرید کد 2019.20 رنگ سورمه ای 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ست تیشرت و شلوارک ورزشی مردانه طرح رئال مادرید کد 2019.20 رنگ سورمه ای


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



ست تیشرت و شلوارک ورزشی مردانه طرح رئال مادرید کد 2019.20 رنگ سورمه ای
ست تیشرت و شلوارک ورزشی مردانه طرح رئال مادرید کد 2019.20 رنگ سورمه ای
ست تیشرت و شلوارک ورزشی مردانه طرح رئال مادرید کد 2019.20 رنگ سورمه ای


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ست تیشرت و شلوارک ورزشی مردانه طرح رئال مادرید کد 2019.20 رنگ سورمه ای
ست تیشرت و شلوارک ورزشی مردانه طرح رئال مادرید کد 2019.20 رنگ سورمه ای


 


 


خرید ست تیشرت و شلوارک ورزشی مردانه طرح رئال مادرید کد 2019.20 رنگ سورمه ای ارزان , ست تیشرت و شلوارک ورزشی مردانه طرح رئال مادرید کد 2019.20 رنگ سورمه ای با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی ست تیشرت و شلوارک ورزشی مردانه طرح رئال مادرید کد 2019.20 رنگ سورمه ای ,خرید اینترنتی ست تیشرت و شلوارک ورزشی مردانه طرح رئال مادرید کد 2019.20 رنگ سورمه ای, خرید ست تیشرت و شلوارک ورزشی مردانه طرح رئال مادرید کد 2019.20 رنگ سورمه ای با قیمت 68000 ,خرید ست تیشرت و شلوارک ورزشی مردانه طرح رئال مادرید کد 2019.20 رنگ سورمه ای فقط 68000 ,خرید Miscellaneous ست تیشرت و شلوارک ورزشی مردانه طرح رئال مادرید کد 2019.20 رنگ سورمه ای ,خرید Miscellaneous با قیمت 68000,kharid ست تیشرت و شلوارک ورزشی مردانه طرح رئال مادرید کد 2019.20 رنگ سورمه ای, gheymat ست تیشرت و شلوارک ورزشی مردانه طرح رئال مادرید کد 2019.20 رنگ سورمه ای  

sanaz بازدید : 29 یکشنبه 17 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید کاپشن کوهنوردی مردانه نورث فیس مدل outdoor 


قیمت : 1196800 تومان


برند : The North Face


خرید پستی کاپشن کوهنوردی مردانه نورث فیس مدل outdoor 


قیمت کاپشن کوهنوردی مردانه نورث فیس مدل outdoor 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



کاپشن کوهنوردی مردانه نورث فیس  مدل outdoor


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



کاپشن کوهنوردی مردانه نورث فیس  مدل outdoor
کاپشن کوهنوردی مردانه نورث فیس  مدل outdoor
کاپشن کوهنوردی مردانه نورث فیس  مدل outdoor


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



کاپشن کوهنوردی مردانه نورث فیس  مدل outdoor
کاپشن کوهنوردی مردانه نورث فیس  مدل outdoor
کاپشن کوهنوردی مردانه نورث فیس  مدل outdoor


 


 


خرید کاپشن کوهنوردی مردانه نورث فیس مدل outdoor ارزان , کاپشن کوهنوردی مردانه نورث فیس مدل outdoor با قیمت ارزان , خرید The North Face ارزان , The North Face با قیمت ارزان , خرید پستی کاپشن کوهنوردی مردانه نورث فیس مدل outdoor ,خرید اینترنتی کاپشن کوهنوردی مردانه نورث فیس مدل outdoor, خرید کاپشن کوهنوردی مردانه نورث فیس مدل outdoor با قیمت 1196800 ,خرید کاپشن کوهنوردی مردانه نورث فیس مدل outdoor فقط 1196800 ,خرید The North Face کاپشن کوهنوردی مردانه نورث فیس مدل outdoor ,خرید The North Face با قیمت 1196800,kharid کاپشن کوهنوردی مردانه نورث فیس مدل outdoor, gheymat کاپشن کوهنوردی مردانه نورث فیس مدل outdoor  

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو